Muda & sihat secara total kini satu realiti.

reGain dirumus khusus untuk memudahkan hidup anda.Produk tiga dalam satu ini bertujuan untuk menjadikan anda lebih sihat, bertenaga, dan sentiasa tampak muda dan segar, kesan lain meningkatkan daya ketahanan tubuh, meningkatkan metabolisma, daya ingatan yang lebih peka, tidur lena , proses penyembuhan luka menjadi lebih cepat, melembapkan kulit & byk lagi khasiat lain.reGain merupakan penemuan dari kajian intensif dengan hasil yang optimum amat sesuai dengan semua peringkat umur lelaki dan wanita.

Ramuan : polysakarida & protein kompaun Biomarin, Kollagen & elastin marin, ekstrak buah asli, kondisioner makanan yang dibenarkan.

Cara Makan: AMBIL SATU UNCANG CURAHKAN KEDALAM MULUT. MINUM SEGELAS AIR KOSONG ATAU JUS BUAH-BUAHAN. MAKAN SETIAP PAGI SEBELUM MAKAN PAGI IAITU KETIKA PERUT KOSONG


CARA MAKAN – Cara yang terbaik untuk makan reGain.
Anda cuma perlu makan satu sachet sehari. Cara yang paling sempurna adalah dimakan semasa perut masih kosong pada awal pagi dengan segelas penuh air tawar (yang terbaik) atau segelas jus buah. Setelah dijentik sachet supaya kristal jatuh kebawah, koyakkan atas dan kembangkan mulut sachet. Basahkan mulut dengan sedikit air kemudian curahkan kandungan kedalam mulut (didepan lidah bukan kedalam tekak). Jentik sachet supaya saki baki kristal jatuh kedalam mulut dan minum segelas air.
Tunggu 20-30 minit sebelum makan sarapan atau makanan pepejal.
Jika terlupa makan pada waktu perut kosong, maka boleh ambil 3-4 jam selepas makan dan biarkan 20-30 minit sebelum ambil makanan lain.

JANGAN BANCUH reGain KEDALAM GELAS/CAWAN. Ini akan memyebabkan bahan aktif melekat didinding bekas dan mengurangkan kesan potensi reGain. Adalah penting untuk meminum 10 gelas atau lebih air jernih setiap hari supaya kesan cepat dan lebih cemerlang.

1 Kotak: REGAIN 28 SACHET
WM:RM145.00 EM:RM150.00